יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

אוהבים לקרוא? איך תעצבו את הספרייה שלכם?

עם ישראל ידוע כעם הספר,כזה שאוהב להתחדש בספרים חדשים שרק עכשיו יצאו לחנויות ולא רק להגיע לדוכנים בשבוע הספר. לפיכך, יש צורך להשקיע
באחסון הספרים, דבר שאפשר לעשות באמצעות מדפי קיר קטנים או מדפי רצפה עומדים. כך או כך, מדפים כבר לא חייבים להגיע בצורה הרגילה שלהם. המדפים יכולים להכיל ספרים רבים ולתרום לעיצוב הבית.

מה עושים כשאין מקום?

נכון, היום אנשים מעדיפים לבנות חדר מגורים גדול, כאשר הרצפה תפוסה על ידי שולחנות או כסאות. ומה באשר לקירות? במידה ורוצים לחסוך מקום בקירות ולאחסן את הספרים- אפשר להשתמש במדפים בלתי נראים, מה שאומר שהאורחים לא יראו את המדפים אלא רק את הספרים המוסיפים עניין בבית.

הספרייה משעממת אתכם?

יש לכם הרבה ספרים אך הספרייה שקניתם משעממת אתכם? בעידן של היום זה רק טבעי שנרצה להחליף אחת לכמה זמן את הפריטים שיש לנו בבית ולקנות במקומם פריטים אחרים. היום כבר אין צורך בספרייה הישנה עם דלתות זכוכית כדי לאחסן בה ספרים. היום אפשר לשבור את העיצוב הרגיל ולבחור להתפרע במגוון עיצובים שונים שיהפכו את הספרייה לדבר הכי מעניין שיש לכם בבית.
מעצבים שונים מחפשים פתרונות שונים כדי להפוך את הספרייה למקום מודרני ולא עוד מקום הכולל דלתות זכוכית. הספריות המודרניות של היום לא כוללות רק מדפים סטנדרטיים אלא יותר מכך: אחסון לכבלים של המחשב, נקודת טעינה למחשב.

איך לעצב את הספרייה?
במידה ואתם נמנים על חובבי הספרות ולא רק להגיד לאורחים שיש לכם ספרייה בסלון, כי בשביל זה אתם יכולים לקנות טפט המדמה ספרים, כדאי לנסות ולהפוך את המקום לאטרקטיבי יותר עבור האורחים שלכם. איך לעשות זאת בפועל? אפשר לשים כורסה נוחה ליד הספרים. כמו כן, אם יש אפשרות כדאי למקם את הספרייה במקום שצופה לנוף.
במה יש להשקיע בנוסף?


שנייה אחת, בעת עיצוב הספרייה מה באשר למדפים? כיצד מדפים משתלבים בספרייה החדשה? לפיכך, כדאי להשקיע גם בתומכי ספרים טובים. תומכי הספרים יכולים להפוך את הספרייה למקום אטרקטיבי למדי.

צרו קשר עוד היום עם חברתנו ותוכלו ליהנות ממדפים מעוצבים לבית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה