יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

כיצד לרכוש מדפים לבית מבלי להיכנס למינוס?

מדפים מהווים פתרון אחסון נוח למדי בסביבה בה יש חפצים רבים. באמצעות מדפים אפשר להציג את הפריטים השונים בבית. בעקבות התפתחות תחום עיצוב הבית רבים מגלים עניין ברכישת מדפים לא רק
כפתרון אחסון, אלא גם כפריט אופנתי. המחאה החברתית שהתרחשה בקיץ שעבר הביאה רבים לרכוש מדפים יד שנייה.

בלי להוציא סכומי כסף גדולים

רכישת פריטי עיצוב לבית לא חייבת להסתיים במינוס. רוכשים ספרייה לחדר הילדים או לחדר העבודה?ספרייה היא פריט ריהוט גדול שתופס מקום. לפיכך, כדאי לדעת כי קיימות עוד אפשרויות לרכוש מדפים מבלי להיכנס למינוס. כיום ניתן למצוא מדפים רבים בעיצובים מדליקים פורצי גבולות ויצירתיים מבלי להוציא סכומי כסף גדולים. הצבת ספרייה למשל, מדגישה את ההיבט החינוכי בבית.
אם בעבר רבים נרתעו מרכישת מדפים יד שנייה, כיום בעקבות המחאה החברתית רבים מגלים עניין ברכישת פריטים לבית במחירים מוזלים. לפני בחירת מדפים יד שנייה, כדאי להביא בחשבון את המאה הכללי של החדר, כך יהיה אפשר לבחור מדפים בהתאם למראה  הכללי של החדר.

היכן למצוא מדפים יד 2?

כיום קיימות חברות רבות המציעות מדפים יד 2 שמציעות  לרבים פתרון זול ויעיל  לבית. מדפים יד 2 במצב טוב יכולים להחזיק מעמד לאורך זמן רב. לפני בחירת מדפים, אפשר להתייעץ מעצב פנים שיכול לקבוע האם המדפים מתאימים למראה הכללי של הבית.


אצלנו ניתן למצוא את כל סוגי המדפים ממדפים לבית, מדפים לעסק מגוון פתרונות אחסון ועוד.

אתם יכולים ליצור עמנו קשר בטלפון 03-9080190 - או להיכנס לאתר שלנו ולבחור לכם את המדפים המתאימים ביותר בשביל הצרכים שלכם.

2 תגובות:

  1. קיימים המון פתרונות אחסון בשוק, אך העלויות לעיתים כה גבוהות והמבחר כה עצום\ שנעזרתי פעמים רבות באתרי יד 2ת בעיקר לבית.

    השבמחק